5 must-haves på mobilen som student

Hei og god sommer!

Her kommer 5 must-haves på mobilen som student på UiB:

1. MittUiB: På MittUiB har du hele timeplanen samlet på en plass. Her er det lett å se endringer som har skjedd i timeplanen, du kan finne dokumenter postet av foreleseren din og levere inn oppgaver. Hvert emne har en egen mappe inne på MittUiB, hvor det postes ukesoppgaver, kollokvie-oppgaver, gamle eksamens-sett og mye mer. Det er absolutt et must og ha på mobilen da man bruker den veldig ofte!
  2. Elevkalenderen: En app med kuponger som du kan bruke på mange steder i sentrum. Kuponger på restauranter, klesbutikker, take-away, blomsterbutikker og mer. Perfekt for deg som ønsker å spare penger.
  3. Hold: En app hvor du får rabattkoder for å ikke være på mobilen. Denne er genial når du er på skolen og jobber, og ønsker å legge bort mobilen. Jo flere minutter du er uten mobilen, jo større goder får du. Denne appen er et must i eksamensperioden for å få litt ekstra motivasjon!
  4. Studentpakken: Ganske lik elevkalenderen, er det en app med mange rabattkoder og kuponger som du kan bruke på nett og i butikk.
  5. Mattilbud: En app hvor du finner tilbudsvarer fra alle matbutikkene. Dersom du ønsker å spare litt penger på butikken kan det være smart å sjekke hvilke tilbud som finnes rundt forbi! Ofte har butikkene gode tilbud som er verdt å få med seg.

Det var mine 5 must-haves på mobilen for å holde meg oppdatert på skolen og for å spare penger i studietiden. For flere gode tips, se RealfagUiB på Instagram!Hilsen biologistudenten<33